Inbound
marketing

Cold calling? Niet met onze full-service aanpak voor inbound marketing. Jij belt voortaan alleen nog maar sales qualified leads.

 

Inbound marketing is een vorm van online marketing waarmee je niet met advertenties, maar met content je doelgroep bereikt en nieuwe salesleads genereert. Potentiële klanten die zich op het internet oriënteren, negeren steeds vaker advertenties, maar zoeken inhoudelijke informatie. Geen reclamepraatjes, maar goede uitleg en verdieping.

Door deze content - vaak in de vorm van blogs, artikelen of filmpjes - heel gericht en campagnematig te promoten, bijvoorbeeld via social media, positioneer je je als expert op jouw vakgebied en ben je top-of-mind bij potentiële klanten.

Flows en salesfunnels

Vaak vinden die prospects je content al wel relevant, maar direct contact opnemen voor een afspraak is vaak nog een te grote stap. De volgende fase in inbound marketing is deze groep vast te houden door het bieden van meer verdiepende content, bijvoorbeeld een whitepaper of e-book. Dit zogenaamde nurturen van de lead leidt in een volgende fase naar identificatie en kennismaking, door bijvoorbeeld een demo aan te bieden of een uitnodiging voor een event. Wij kunnen je helpen met het inrichten van deze slimme flows en salesfunnels.

Unieke combinatie van content en marketing automation

Repsdigital onderscheidt zich door de full-service aanpak. We maken én hoogwaardige content én ontwikkelen en optimaliseren je salesfunnels en campagnes. Door slimme automatisering kunnen we dit proces kosteneffectief inrichten en zo besparen op je totale saleskosten.

repsdigital werkt
onder andere voor:

Wil je weten of repsdigital
ook jou kan helpen?

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek waarin we de mogelijkheden voor je op een rijtje zetten.

© 2019 Reputations Content & Campagnes BV